Op locatie of  bij ons (Schiemond 20, Rotterdam Delfshaven)

Het is in de Freestyle School mogelijk om workshops te volgen waarin we de basistechnieken van de gekozen discipline zullen toelichten en beoefenen. Het draait bij sporten uiteraard om techniek en conditie, maar ook om het minimaliseren van risico’s. In een gezellige en veilige omgeving zullen deze workshops ervoor zorgen dat je niet alleen kennis maakt met een nieuwe sport, maar het ook ervaart als een echte freerunner.

De workshops kunnen op verschillende niveaus worden gegeven, van beginners tot ervaren beoefenaars. Ook is het mogelijk om de workshops te volgen op de door u gekozen locatie. Wij komen dan met alle benodigde spullen naar u toe, en bieden een op maat gemaakte workshop aan waarin rekening wordt gehouden met al uw wensen.

Bent u geïnteresseerd? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan voor een workshop in de Freestyle School of op een door u gekozen locatie.

Telefoon: 06 140 231 96

Mail: info@freestyleschool.nl

Bedankt voor de inzending!

Wij nemen z.s.m. conact met u op.