Kinderfeestje

Schiemond 20, Rotterdam Delfshaven

Ben je jarig of heb je iets te vieren? Freestyle School verzorgt zowel kinderfeestjes als andere partijtjes en bezorgt jou en je vriendjes en vriendinnetjes een onvergetelijke dag!

Het kinderfeestje in de FreestyleSchool bestaat uit een onderdeel workshop en een onderdeel vrij spelen. Tijdens de workshop worden de kinderen door een professionele freerunner begeleid en gaan ze de basistechnieken van de sport ontdekken en leren. Dan volgt er een korte pauze waarin de kinderen limonade en een stuk fruit krijgen. Na de pauze kunnen ze een uur lang lekker spelen in de indoor en gebruik maken van de matten, de bak met schuimblokken en de Airtrack!

Minimaal 7 kinderen.

De kosten bedragen €20,- per kind.

Dit is inclusief drinken, fruit en een FreestyleSchool t-shirt voor de jarige.

Uiteraard is het mogelijk om in overleg het pakket uit te breiden en aan te passen naar uw wensen.

Neem vrijblijvend contact met ons op via het onderstaande formulier. Wij zullen vervolgens z.s.m. contact met u opnemen!

Telefoon: 06 140 231 96

Mail: info@freestyleschool.nl

Bedankt voor de inzending!

Wij nemen z.s.m. conact met u op.